A Lapalma évek során, lépésről lépésre érte el sikereit. Nem mondható el róla, hogy a siker egyik napról a másikra jött – minden a kemény munkának és a szenvedélynek köszönhető.
30 év munkája bizonyítja a vállalat tehetségét, állhatatosságát, technikai tudását, de, mindenek felett, fáradhatatlan lelkesedését, miközben nagy szakértelemmel egyesíti a fémet a fával, a bőrt a szövettel, hogy időtlen bútordarabokat alkosson, tiszta, egybefüggő ívekkel. A vállalat története az 1980-as években kezdődött, amikor az alapítók, a Marcato fivérek, elhatározták, hogy megalapítják saját cégüket. Eredeti ötletük hamar túlnőtt önmagán, és nem sokkal később megszületett a Lapalma, amely már a kezdetektől előnyben részesítette a természetes, újrahasznosítható anyagokat. A gépesítésbe történt befektetések után a Lapalma kihasználta az új anyagok kínálta lehetőségeket annak érdekében, hogy szerződött partnerei számára termékek széles skáláját hozza létre. Ez azonnal bizonyította a márka népszerűségét, és világszerte több nagyobb vevőt is nagy projektekhez – hotelek, üzletek, múzeumok és repterek berendezése – csalogatott.
A kiváló dizájn és az esztétikai vonzerő keveredése teszi olyan karakteressé a Lapalma bútorait. Mindehhez több nemzetközileg elismert tervező is hozzájárult (2013 óta a Lapalma művészeti igazgatója Francesco Rota). A márkanév sikerét több díj is bizonyítja, így a Good Design, az FX International Interior Design, és a Design Plus díjak. A vállalat következetes dizájnhoz való hozzáállása jól látható az elegáns, modern és funkcionális belterein, valamint a Padoa-hoz közeli Cadoneghe-ben található új üzletközpontjának komoly, modern berendezési stílusán.
A Lapalma napjainkban is töretlen lelkesedéssel tekint a jövőbe. Termékeinek autentikus olasz mivolta ma jobban érezhető, mint valaha: jelentős hangsúlyt fektetünk a kézműves szakértelemre, és az érzékekhez szóló formatervezésre – hiszen ezek az olasz dizájn és gyártás alappillérei. Új szöveteket, béléseket, bőröket és színskálákat hozott be, és variációkat hozott létre az egyéni terméksorozatokhoz, így egy olyan változatos portfóliót alkotott meg, amely magába foglalja a szerződött partnereknek szánt termékeket, amelyek más területeken is alkalmazhatóak, pl.: a lakás-, kültéri- és irodai szegmensek. Előrelátóan, meggyőződéseihez hűen és bátran áll a Lapalma az új kihívások, lehetőségek és piacok elébe.