Domkapa

A Domkapa óriási szenvedélye, a részletes varrás, számos hasonlóságot mutat a haute-couture filozófiával, amely a „kézzel készített” értékre összpontosít. A portugáliai székhelyű Domkapa-t 2009-ben alapították privát márkanévként. A hosszú és gyümölcsöző, tapasztalatokkal és eredményekkel teli út inspirálta a márka új identitását és függetlenségét 2017-ben.

A Domkapa arra ösztönzi csapatát, hogy a márka kollekcióinak minden darabjában tökéletes találkozást teremtsen a dizájn és a kényelem között. Tervezőcsapatuk a gyártással párhuzamosan dolgozik, és ez az organikus szinergia lehetővé teszi innovatív tervek létrehozását.

Az alapoktól a legapróbb részletekig, a termékek előállításához felhasznált összes anyag 100%-ban portugál. A Domkapa kollekciójának végeredményét a felhasznált anyagok minősége, valamint a hozzáértő szakembereik határozzák meg. Az ősi kézi gyártási technikák gazdag történetére támaszkodnak, amelyet a mai napig alkalmaznak, ötvözve őket a jelenleg elérhető modern technológiákkal. Az eredmény? Szakértő csapat által gondosan megtervezett és gyártott termékek, tagadhatatlan minőséggel, amely kiállja az idő próbáját.

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

Et al.

A még máig is sikeres, “Filo art. 001” – egy acélból és fonott drótból készített szék, amely új trendet teremtett az egész világon – áttörése után 60 évvel, az EtAl még ma is kitűnik Európában a sikeres márkanevek közül a közterületek és középületek bútorozásának piacán, mivel megoldások széles skáláját kínálja mind szerződéses partnereinek, mind pedig közhasználatra.

Az EtAl kollekciói elismert, világhírű dizájnerek és zseniális tervező-szakemberek együttműködésével születnek, akik megfelelően tudják értelmezni a piaci trendeket és irányzatokat. Tervezőstúdiója, kutató- és fejlesztő részlege, valamint ipari folyamatok terén szerzett alapos tapasztalata teszi lehetővé az EtAl számára, hogy folyamatosan fejlődő termékeket hozzon létre, és hogy bővítse termékeinek és szolgáltatásainak repertoárját.

A dinamikus dizájn, a generációkon átívelő és a modern ipari folyamatokkal összhangban álló kézműves tapasztalat, valamint a 100%-ban Olaszországban történő gyártás azok az elemek, amelyekből az EtAl márka összeáll.

Az EtAl az IFI S.p.A, védjegye, amely a közterek és középületek dizájnját és technológiáját meghatározó innovatív megoldások területének egyik jelentős ipari vezetője.

 

 

   

   

   

   

 

    

   

   

   

   

   

   

   

   

   

 

   

               

   

   

             

 

         

       

     

     

     

   

   

   

         

   

   

   

Lapalma

A Lapalma évek során, lépésről lépésre érte el sikereit. Nem mondható el róla, hogy a siker egyik napról a másikra jött – minden a kemény munkának és a szenvedélynek köszönhető.

30 év munkája bizonyítja a vállalat tehetségét, állhatatosságát, technikai tudását, de, mindenek felett, fáradhatatlan lelkesedését, miközben nagy szakértelemmel egyesíti a fémet a fával, a bőrt a szövettel, hogy időtlen bútordarabokat alkosson, tiszta, egybefüggő ívekkel. A vállalat története az 1980-as években kezdődött, amikor az alapítók, a Marcato fivérek, elhatározták, hogy megalapítják saját cégüket. Eredeti ötletük hamar túlnőtt önmagán, és nem sokkal később megszületett a Lapalma, amely már a kezdetektől előnyben részesítette a természetes, újrahasznosítható anyagokat. A gépesítésbe történt befektetések után a Lapalma kihasználta az új anyagok kínálta lehetőségeket annak érdekében, hogy szerződött partnerei számára termékek széles skáláját hozza létre. Ez azonnal bizonyította a márka népszerűségét, és világszerte több nagyobb vevőt is nagy projektekhez – hotelek, üzletek, múzeumok és repterek berendezése – csalogatott.

A kiváló dizájn és az esztétikai vonzerő keveredése teszi olyan karakteressé a Lapalma bútorait. Mindehhez több nemzetközileg elismert tervező is hozzájárult (2013 óta a Lapalma művészeti igazgatója Francesco Rota). A márkanév sikerét több díj is bizonyítja, így a Good Design, az FX International Interior Design, és a Design Plus díjak. A vállalat következetes dizájnhoz való hozzáállása jól látható az elegáns, modern és funkcionális belterein, valamint a Padoa-hoz közeli Cadoneghe-ben található új üzletközpontjának komoly, modern berendezési stílusán.

A Lapalma napjainkban is töretlen lelkesedéssel tekint a jövőbe. Termékeinek autentikus olasz mivolta ma jobban érezhető, mint valaha: jelentős hangsúlyt fektetünk a kézműves szakértelemre, és az érzékekhez szóló formatervezésre – hiszen ezek az olasz dizájn és gyártás alappillérei. Új szöveteket, béléseket, bőröket és színskálákat hozott be, és variációkat hozott létre az egyéni terméksorozatokhoz, így egy olyan változatos portfóliót alkotott meg, amely magába foglalja a szerződött partnereknek szánt termékeket, amelyek más területeken is alkalmazhatóak, pl.: a lakás-, kültéri- és irodai szegmensek. Előrelátóan, meggyőződéseihez hűen és bátran áll a Lapalma az új kihívások, lehetőségek és piacok elébe.

   

   

   

   

   

   

   

   

    

   

   

   

   

   

   

   

   

    

   

   

   

    

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

    

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

    

MDF Italia

Az MDF Italia egy milánói dizájncég, amely bútorok gyártásával foglalkozik, és amelyet 2013-ban a Cassina család holding csoportja vett át. A család már hosszú ideje az olasz dizájn éllovasa. A céget a dinamikus vállalkozói- és gyártási stratégia jegyében alapították, és mindig is a dizájn és az egyszerűség központi értékei alapján választották ki projektjeiket és tervezőiket.

Az MDF Italia sikere abban rejlik, hogy képviseli a modern kultúrát, észreveszi, és előre látja a trendek alakulását, és reagál az ízlések és a mindenkori lakásberendezési igények változásaira.

A különbség versenyelőnnyé válik, és az MDF Italia minden változást új lehetőségként fog fel, így szilárdítja meg az innovatív dizájn utáni kutatáshoz vezető ösvényét.  Az öröklött termékek benyomása arra készteti az MDF Italia csapatát, hogy olyan dizájnt hozzon létre, amely minden kultúrában és stílusban megállja a helyét.